2017. április 2., vasárnap

Első áprilisi hétvége

Így vártak a kecskék március utolsó estéjén:



Ez a kép nem sikerült túl jól, viszont nem töröltem, mert azt szerettem volna megmutatni, hogy megfáradva munka közben, leülve a fűben ez a kép tárult elém szombaton, a szikrázó napsütésben (a madárcsicsergést nem tudtam lefényképezni hozzá...):


Egy gyönyörű és illatos bokor mellett ültem, ott pihentem, alatta mohás tégla bújt meg (gondolom, kiderült már, hogy nagyon szeretem a moha látványát):



Őszibarack

A szombat egyik nagy feladata a nyári konyhám kitakarítása volt:




A következő képek már vasárnap reggel készültek, valamikor fél 7 és 7 óra között:

Az idei első spárgaszüret.

Zsázsa a reggelihez.

Zöldborsó

Bazsalikom


Ezt úgy szeretem! Mikor kibújnak.



Uborka

Retek

Sok-sok retek.



Őszibarack a reggeli fényben.

Ribizli a reggeli fényben.








Itt pedig az idei első spárgaszüret eredménye látható A spárga pesto receptje megtalálható a másik blogomon, ITT. Meglepően finom, ajánlom kipróbálásra.

Reggelink: spárga tojással és zsázsával.

Spárga pesto
A képek most beszéljenek helyettem. Lenne mit csinálni még a kertben, de óriási időhiánnyal küzdünk. Talán jövőre könnyebb lesz, akkor már nem kell Rockernek az egyetemre járnia, nekem pedig könnyebben megy minden, hisz akkor már nem húzza a hasam a harmadik gyerkőc. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése